loading...
MasterCUP
Milii Prince بازدید : 72 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (1)

چرا  مسترکاپ؟؟

.

مسترکاپ علاوه بر سناریو بسیار جذابش و نحوه برگزاری و نمایش مسابقات امتیازات بیشتری نسبت به دیگر بازیها دارد که توانسته در مدت زمان کوتاهی کاربران زیادی را جذب کند.

اما بعضی از دوستان به بهانه ی انتقاد قصد ضربه زدن به سایت رو دارند و بنده وظیفه خودم دیدم که در جهت حمایت از سایتی که بسیار به آن علاقمند هستم و آن را دوست دارم این مطلب را منتشر کنم .

 

مسترکاپ پولکی نیست

 

از سال 88 در سایت های بازی آنلاین عضو بودم اما هرگز حاضر نبودم یک ریال خرج کنم تا این که  با این سایت اشنا شدم وعلت اینکه این بار تصمیم گرفتم برای یک بازی هزینه کنم این بود که...ه

  مسترکاپ کم هزینه تر نصبت به سایر بازی ها بود ، مثلا در سایتی عضو بودم که برای داشتن یک بازیکن خوب و جوان باید حداقل 8 ملیون سکه میداشتم و قیمت خرید هر  50 هزار سکه 1000 تومان بود، پس برای داشتن یک بازیکن خوب و جوان باید 160هزار تومان هزینه میکردم و جالب اینجاست که این بازیکن هر ماه یک سال به عمر با برکتش اضافه میشد با اینکه در مسترکاپ با 160 هزار تومان میشود 11 بازیکن خوب داشت که سن آنها مانند انسان واقعی هر 365 روز یک سال اضافه میشود.

 

مسترکاپ حوصله آدم رو سر نمیبره

 

مثلا در همان بازی بنده اگر میخواستم تیمم را تمرین دهم ماه ها به طول می انجامید تا بلاخره یک بازیکن متوسط داشته باشم غافل از اینکه این ماه هایی که گذشتن هر کدام یک سال به سن بازیکنانم افزوده ، اما در مسترکاپ اینچنین نیست و میتوان در مدت چند هفته بازیکنان را تقویت نمود و از بازی لذت برد شاید عده ای ایراد بگیرند و بگویند که بله شما معلومه که باید لذت ببرید وقتی پول خرج میکنید و در جواب باید بگم که این فکر که بازی های آنلاین باید بدون پول به کاربران سرویس بدهند اشتباست چون واقعا اینطور نیست در غیر اینصورت کسی بازی آنلاین ایجاد نمیکرد.

 مثلا خود بنده در سایتی که قبلا عضو بودم 3 سال تنها در لیگ های پایین نظاره گر دوستان دیگر بودم و هرگز نتوانستم تیمم را به لیگ های بالا برسانم چون واقعا ارزش نداشت که بخوام پولی برای آن خرج کنم آن هم با ان مبالغی که در بالا ذکر کردم.

 

در مسترکاپ تیمی که فعالیت ندارد در لیگ ها حضور ندارد

 

پس از ثبت نام در دیگر سایت های بازی فوتبال آنلاین تیم ها به صورت خودکار در لیگ ها قرار میگیرند و تا مدت ها در لیگ حضور دارند که این باعث میشود هیجان بازی ها از بین برود چون ممکن است خیلی از کاربران دیگر به تیمشان سر نزنند و اما در مسترکاپ اینچنین نیست و حتی در صورت قهرمانی نیز میبایست در لیگ ثبت نام کرد که این باعث جذابیت بازی ها میشود و برد و باخت واقعا در چنین شرایطی شیرین تر است .

 

در مسترکاپ تیم های تازه وارد نیز امید به مطرح شدن دارند

 

ایده ی رنکینگ بهترین تیم ها یک ایده ی فوق العادست که در بین سایت های ایرانی تنها مسترکاپ آن را به معنای واقعی اجرا کرد، حضور در بالای رنکینگ برای تیم ها گاهی حتی از بازی های لیگ نیز اهمیت بیشتری دارد.

در سایت های دیگر تنها تیم هایی آوازه و شهرت داشتند که زودتر شروع کرده بودند و راه طولانی رسیدن  به  لیگ های بالا را طی کرده بودند ، اما در مسترکاپ حتی یک تیم تازه وارد میتواند در مدت زمان کوتاهی خود را مطرح کند و تیم های قدیمی و پیشکسوت را به چالش بکشد و در رنکینگ برترین تیمها برای خود موقعیتی دست و پا کند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir در تاریخ 1392/03/25 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما واقعا از این مطلب بهره بردم ممنونشکلک
پاسخ : خواهش شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا تیم ملی ایران به جام جهانی راه پیدا می کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 783